Meklēt šajā emuārā

sestdiena, 2010. gada 10. aprīlis

Piedzīvojumi Pegasa Pilī

Igaunijas starptautiskajā tūrisma gadatirgū iegādājos viesnīcas speciālo piedāvājumu "de Lux", kuru varēja iegādāties tikai starptautiskajos tūrisma gadatirgos Rīgā, Tallinā un Viļņā. Piedāvājuma cena bija Ls 40, tajā ietilpa: dzīvošana viesnīcā 2vietīgā numurā, romantiskas vakariņas sveču gaismā pie kamīna, brokastis restorānā, 40 min SPA seanss sāls istabā 2 personām, bezmaksas autostāvvieta viesnīcas teritorijā, 50% atlaide pirts kompleksa apmeklējumam, 10% atlaide uz visām SPA procedūrām, kā arī atlaide akvaparkā. Protams, mēs iegādājāmies šo piedāvājumu! Kaut gan iespēju pabūt Līvu akvaparkā neizmantojām.
Kas uz to pamudināja? Nu, pirmkārt, jau laikam cena, otrkārt, biju dzirdējusi pretrunīgas atsauksmes par šo viesnīcu, tādēļ vēlējos pati pārliecināties, kā īsti ir un treškārt - nu vilināja mazliet tas bukletos un www redzētais "it kā" greznums.
9.-10.aprīlis bija laiks, kad mēs iegādāto pakalpojumu izmantojām! Nu un kā tad mums gāja? Īsti nezinu ar ko sākt, bet nu lai iet viss pēc kārtas!
Braucot izdomājām, ka vajadzētu izmantot masāžas pakalpojumu! Domāts, darīts! Piezvanījām - jā, tas ir iespējams! Ieradāmies viesnīcā pēc 15 iem. Vienojāmies jeb pareizāk sakot, es pasaku administratorei, ko, kad un kādā secībā darīsim. Tātad, vispirms masāža, tad pirts, tad sāls istaba un visbeidzot vakariņas! Mums liek atzīmēt uz lapiņas divus ēdienus no četriem ēdienu variantiem - salāti, zupas, siltais ēdiens un saldais ēdiens - virsroku ņem zivs fileja ar kartupeļu biezeni un saldais - es pasūtu augļus ar saldējumu, Aivars - "Napaleona" kūku. Saņēmuši atslēgu dodamies uz 302 numuriņu. Tas atrodas 3 stāvā, ir neliels, bet mīlīgs balkoniņs, ar skatu uz Dzintaru koncertzāli un tālumā jūra. Skatu bojā nekopts īpašums ar melniem miskastes maisiem tieši pretī ielas otrajā pusē, bet tā jau nav viesnīcas vaina.










Un tad jau atkal mani sīkumi (skat.iepriekšējos rakstus)! Lai atvērtu balkoniņa durvis, bija jāizrokas cauri blīvai gaišo aizkaru sienai, un tad, protams, nepalika nepamanīts, ka tie ir pat ļoti pleķaini (netīri), jo acīmredzot, mēs nebijām vienīgie, kas vēlējās tikt uz balkona. Tā kā tūlīt bija paredzēta masāža, bija vēlme noskaloties dušā, bet diemžēl nesanāca - vannas istabā nebija dvieļu! Gods, kam gods, pārpratums tika ātri novērsts, taču dušā vairs ieiet nepaspējām. Nu bet tā kā nebijām nākuši tikko no kartupeļu talkas, tad bija jau O.K.
SPA komplekss atrodas otrajā ēkā. Dodamies uz turieni. Mūs pavada puisis Dmitrijs, kurš ir ļoti laipns, visu laiku mūs uzmana, pakalpo, piedāvā kafiju, visu parāda un izrāda.
Pirmā uz klasisko masāžu dodos es - tā ir burvīga! Pat pēdiņas un galva tiek izmasētas, kas ne vienmēr ir iekļautas klasiskajā masāžā. Aivars, kā vienmēr pēc masāžas, lidinās pa mākoņiem! Dmitrijs, tikko esmu izgājusi no masāžas, piedāvā jau iet uz pirts kompleksu (neskatoties uz to, ka esam samaksājuši tikai par vienu stundu), jo viss ir ieslēgts un darbojas. Protams, par šādu pretimnākšanu ir ļoti liels prieks, jo nav lieki jāsēž un jāgaida, kad Aivars tiks izmasēts.
Pirts komplekss - foršs! Ir iespējams ieiet saunā, apmeklēt tvaika pirti un izmantot džakuzi, kas mani īpaši pārsteidza, jo pirmo reizi biju tādā džkuzi, kur varēja apgulties, atspiest galvu un ar ūdens strūklu tiek masēta mugura un pēdas. Pēc pirts dodamies uz Sāls istabu, tajā pēc masāžas un pirts kompleksa apmeklējuma - relakss pilnīgākais! Un tā relaksējoties mums rodas pirmie secinājumi:
Pirmais - jau sen runājam, kas ir tas tūrisma produkts, ko Latvija var pārdot, jo neesam taču Itālija un saules mums arī nav tik daudz kā Spānijā. Un arī atbilde jau it kā arī ir skaidra - kvalitatīvs tūrisma pakalpojums! Taču es vēl gribētu piebilst - kvalitatīvs tūrisma pakalpojums ar ATTIEKSMI, jo puisis Dmitrijs likās Pegasa pilī strādā tikai tādēļ, lai apkalpotu mūs! Paldies viņam!
Otrais - spriežam par to, ka kaut kā veiksmīgi izvēlējāmies pakalpojumu secību - masāža, pirts, sāls istaba, vakariņas! Un nonācām pie secinājuma, ka patiesībā tieši šādu secību bija jāpiedāvā pašam pakalpojumu sniedzējam, jo lai arī neesmu pirmo reizi ar pīpi uz jumta, tomēr palauzīju galvu gan par secību, gan par laikiem un tikai veiksmīgas apstākļu sakritības dēļ (tas, ka bijām ieradušies pēc 15iem), varēju visu laicīgi un veiksmīgi sakārtot, lai visu paspētu. Taču cilvēkam, kas pirmo reizi saskaras ar šīm lietām, domāju nav ne mazākās saprašanas ko un kā darīt, bet to taču varēja piedāvāt pats pakalpojuma sniedzējs. Tāpēc klientiem pakalpojums būtu jāpiedāvā ar papildus paskaidrojumiem, ko un kā labāk darīt, jo neziņa mulsina, un bieži vien ir kauns kaut ko jautāt un izlikties par muļķi - rezultātā - neapmierināts klients!
Pēc SPA centra devāmies vakariņās, kā piedāvājumā rakstīts - romantiskas vakariņas sveču gaismā pie kamīna. Restorāna interjers patīkams, vakariņas garšīgas, taču samulsināja tas, ka par kafiju un dzērienu bija jāpiemaksā, jo man kaut kā liekas, ka tas varēja ietilpt vakariņu cenā. Alkohols, tā ir cita lieta, tas protams, par papildus samaksu.
Pēc vakariņām vēl aizgājām līdz jūrai, izmetām mazu loku pa Jomas ielu un tad jau arī lietus mūs piespieda iet uz viesnīcu. Tur numuriņā, pucējot zobus mūs sagaidīja maziņš pārsteigums (skat.foto), bet tas jau pieder pie maniem sīkumiem:). Un vēl, skatoties TV tā arī nespējām atrast latviešu kanālus, vienīgi LTV7, pārējie dažādi Krievijas TV kanāli un ārzemju.
No rīta brokastis. Mulsinoši, ka nav Zviedru galds, kā ir pierasts viesnīcās, bet brokastis jāpasūta, ka jau restorānā, bet tas jau nav nemaz slikti, brokastis ir bagātīgas.
Viens nepatīkams pārsteigums atgadījās no rīta recepcijā. Jau iepriekšējā vakarā bijām samaksājuši par pakalpojumu, bet tikai no rīta ieraudzīju, ka čekā ir iesistas papildus divas summas ar atšifrējumu Restorāns 0,42 un Restorāns 1,00. Kad jautāju, kas tās par summām, meitene tā arī īsti nevarēja atbildēt, iespējams par kafiju, kura tika piedāvāta SPA kompleksā, kamēr Aivars gaidīja savu kārtu masēties. Ja tā, tad iepriekš bija jābrīdina, un kāpēc atsevišķi divas summas, meitene gan teica - ka kases aparāts santīmus sitot atsevišķi, latus atsevišķi, bet nu Ls 1,42 neiešu strīdēties. Tikai kaut kā gribas zināt, par ko es maksāju!
Secinājumi:
Viesnīca orientēta tikai un vienīgi uz turīgu krievvalodīgo publiku, pie tam - gana turīgu, uz galdiem un visur citur informācija krievu un angļu valodās, tikai dažās vietās latviski. Ārpusē skan tikai krievu mūzika - A.Pugačova, L.Vaikule u.c.
Interjers nu ļoti grezns, bet, diemžēl, lēts!
Brokastis tik sātīgas, ka ēst negribējās vēl līdz 16iem:)
SPA kompleks ļoti, ļoti labs, gribu baudīt vēl!
Restorāns jeb pareizāk sakot virtuve - baudāma! Viesmīļi galanati, uniformēti!
Ļoti pārsteidza maksa Ls 3 par interneta pakalpojumu diennaktī. Jā, ārzemēs esmu maksājusi par internetu, taču mūsu kaimiņzemēs Igaunijā un Lietuvā šis pakalpojums ir par brīvu.
Bet viesnīcas pakalpojums - nu traucē man tie sīkumi! Un ak jā, divguļamā gulta un atkal ar diviem atsevišķiem matračiem, tikai šoreiz situāciju glāba divguļamais virsmatracis.

1 komentārs:

  1. Lielākais prieks par to, ka ir kāds, kas vērtē un izvērtē un par to raksta! :) Super.

    AtbildētDzēst