Meklēt šajā emuārā

ceturtdiena, 2010. gada 7. janvāris

Atskats uz vasaras notikumu!

Sen nekas nav rakstīts! Tam ir vairāki iemesli - pietiekami garās Ziemassvētku un Jaungada brīvdienas un tad jau arī turpat nedēļa adaptācijas, lai "iebrauktu" ikdienas ritmā.
Šodien apskatot savu blogu, biju patīkami pārsteigta, ka manam blogam pievienojies jauns sekotājs - Park Hotel Latgola! Patiešām prieks! Un līdz ar to, tika uzjundīti vasaras notikumi. Bet par visu pēc kārtas!
Pagājušajā vasarā tiku uzaicināta lasīt lekciju par tūrisma produkta jaunākajām tendencēm Latvijā Latgales tūrisma uzņēmējiem un citiem tūrisma darboņiem kāda projekta ietvaros. Lekcija bija paredzēta viesnīcas Park Hotel Latgola vienā no semināru telpām.
Tā nu sanāk, ka vasara pārsvarā ir atvaļinājumu laiks un arī es ar ģimeni izmantoju to, un devos triju dienu ceļojumā uz Lietuvu. Savu laiku saplānoju tā, ka ceļojums Lietuvas teritorijā beidzās netālu no Daugavpils dienu pirms paredzētās lekcijas. Zvanīju savai kolēģei uz Rēzeknes TIC un lūdzu, lai rezervē man viesnīcu Daugavpilī, taču man bija daži nosacījumi: par divvietīgu numuriņu nebiju gatava maksāt vairāk kā Ls 30 un tā kā mums līdzi ceļojumā bija 5 mēnešus vecā jaunā ģimenes locekle, dalmāciešu šķirnes kucīte Grēta, tād arī tai bija jābūt kopā ar mums. Protams, es kolēģei lūdzu, lai vispirms sazinās ar Park Hotel Latgola, jo tur taču tieši bija paredzēta lekcija un protams, es būtu ļoti priecīga, ja varētu palikt augstāk minētajā viesnīcā.
Taču, diemžēl, mums nebija lemts palikt Park Hotel Latgola, jo par to, ka viesnīcā paliek suns papildus tika paprasīti vēl Ls 12. Savukārt naktsmītni Leo Daugavpilī apmierināja gan manis piedāvātie Ls 30 un suns bez maksas:)
Šajā sakarībā man radās daži jautājumi!
- Vai tiešām dižķibeles laikā viesnīcai nav nepieciešami Ls 30?
- Kāds ir pamatojums tam, ka no manis tiek pieprasīti tieši Ls 12 par suni? Vai man, vai mani mīlulei tiks nodrošinātas kādas papildus ekstras par šo summu?
- Ja klients uz viesnīcu ierodas ar savu mājdzīvnieku - šajā gadījumā suni, vai nav iespējams noslēgt līgumu, kas paredz, ka pārkāpjot viesnīcas noteikumus, sabojājot, vai kā citādi nelabvēlīgi ietekmējot viesnīcu, saimnieks sedz zaudējumus, kas radušies viņa mīluļa darbības rezultātā?
- Pieļaujot iespēju, ka kādam citam klientam varētu būt pretenzijas pret suņiem, vai alerģija, vai tādā gadījumā nav iespējams piedāvāt vienu konkrētu numuriņu piemēram, pirmajā stāvā klientiem ar mājdzīvniekiem (smēķētājiem un nesmēķētājiem arī taču piedāvā dažādus numuriņus)?
Šo tematu apspriedu jau uzreiz lekcijā, taču jāsaka godīgi, nevienu kaut cik pamatotu argumentu tam, ka par suni tiek prasīta tik augsta papildus samaksa - nedzirdēju. Viens no argumentiem bija blusas! Daļēji piekrītu, taču mūsdienās ir tik daudz dažādu tīrīšanas un dezinfekcijas līdzekļu, kas ar šiem mošķiem tiek galā, ka īpaši par argumentu to neuzskatu un vēl, ja tūrists, kas ir potenciālais viesnīcas klients un ceļo kopā ar savu četrkājaino draugu, nudien vakar nav viņu noņēmis no ķēdes, kur tas ir tupējis gadus piecus un nav redzējis ne suņu šampūnu, ne attārpošanas līdzekļus, ne potes pret dažādām kaitēm, kas varētu būt kaitīgas cilvēkam. Šis mīlulis, ticiet man, ir rūpīgi kopts, ar suņa pasi un uzpurni, ja to pieprasa viesnīcas noteikumi.
Tāpēc neviļus rodas jautājums - vai bieži vien kaut ko nedrīkst tikai tāpēc, ka nedrīkst?
Patiesībā, nekas jau nav noticis, ja nu vienīgi tas, ka pie maniem Ls 30 tika viesnīca Leo un nevis viesnīca Park Hotel Latgola!
Es ļoti ceru, ka šīs manas pārdomas neaizbaidīs mana bloga topošos sekotājus, proti, nedod Dievs, pieteikšos par sekotāju un arī par mani tiks kas uzrakstīts? Taču tiem es iesaku aplūkot sadaļu Par mani, kurā ir teikts - Mans mērķis nav nopelt, mans mērķis ir uzrunāt un aktualizēt!
P.S. Kafijas pauzes našķi Park Hotel Latgola bija izcili!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru